الناز حبیبی قدش چقدر است؟ | الناز حبیبی کوتاه قد ترین بازیگر ایرانی شد

ارتباطات برتر: در میان بازیگران زن سینمای ایران که در میان مردم مشهور هم هستند الناز حبیبی با 152 سانتیمتر کوتاه ترین قامت را دارد.
الناز حبیبی قدش چقدر است؟ | الناز حبیبی کوتاه قد ترین بازیگر ایرانی شد
به گزارش ارتباطات برتر:

به گزارش رصد ورزشیالناز حبیبی از بازیگرای جذاب و شیطون سینما و تلویزیونه که البته دیگه راهیه پرده نقره ای شده و ظاهرا کلاس کاریش به سریال های جعبه جادو نمیخوره! الناز حبیبی البته با بازی در سریال “دردسرهای عظیم” و در کنار جواد عزتی مشهور شد و با استعداد و تلاشش به این جایگاه رسید نه پارتی بازی! البته که قطعا در این عرصه پارتی وجود داره اما خب خیلی ها هستند که خاک صحنه میخورن و ریز ریز میرن بالا.حالا از این ها که بگذریم و برسیم به الناز حبیبی باید بگیم که ایشون نیز به مانند بسیاری از همکاران طلاق گرفته اند و مدتهاست که مجردند.

قد الناز حبیبی در سینما!

از وقتی که کرونا کم شد و سینما ها باز شدن، فیلم های سینمایی خیلی بیشتر ساخته میشه و سریال های شبکه خانگی هم که دیگه نگیم! پشت بنننند هم دارن میسازن و میفرستن بیرون. بازیگرنی همچون الناز حبیبی هم این روزها حسابی سرشون شلوغ شده و فعال هستند.

الناز حبیبی البته در تئاتر هم به شدن اکتیوه و تو این چند وقته دو تئاتر درست حسابی و جذاب داشته. اما وی به تازگی در یفلمی به نام “پیتوک” ایفای نقش داشته که ساخته سیر مجید صالحی می باشد و به مرحله اکران رسیده. به همین جهت الناز حبیبی که از بازیگران اصلی آن بود در اکران مردمی این فیلم حضور پیدا کرد و استایل جالبش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در میان بازیگران زن سینمای ایران که در میان مردم مشهور هم هستند الناز حبیبی با 152 سانتیمتر کوتاه ترین قامت را دارد.

پس از الناز حبیبی ، در مقام دوم آناهیتا همتی و هستی مهدوی فر قرار می گیرند که هر یک از آنها 156 سانتیمتر قد دارند.

جایگاه سوم کوتاه قامت ترین زنان بازیگر مشهور ایران نیز به فرناز رهنما با قد 158 سانتیمتر می رسد. دنیا مدنی نیز با قد 159 سانتیمتر در جایگاه بعدی قرار می گیرد.

الناز حبیبی قدش چقدر است؟ | الناز حبیبی کوتاه قد ترین بازیگر ایرانی شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟