حذف یارانه نقدی بایکوت شد | طرح جدید دولت با افزایش یارانه نقدی

ارتباطات برتر: وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: با تصویب کالابرگ الکترونیک در هیات دولت تا پایان سال شاهد اجرای آن در کشور خواهیم بود.
حذف یارانه نقدی بایکوت شد | طرح جدید دولت با افزایش یارانه نقدی
به گزارش ارتباطات برتر:

یارانه نقدی به دو حالت 300 هزار تومانی و 400 هزار تومانی به مردم پرداخت می شود. مدتی است که دولت خبر از حذف یارانه نقدی می دهد. وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: با تصویب کالابرگ الکترونیک در هیات دولت تا پایان سال شاهد اجرای آن در کشور و حذف یارانه نقدی خواهیم بود.

حذف یارانه نقدی بایکوت شد

احسان خاندوزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه، از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به جای یارانه در برخی از استان‌های کشور به صورت پایلوت خبر داد و گفت: با تصویب کالابرگ الکترونیک در هیات دولت تا پایان سال  شاهد اجرای آن در تمامی استان‌های کشور خواهیم بود.

دیگران چه می خوانند:

وی افزود: تدوین سیاست‌های کالابرگ الکترونیک جزو مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ ذیل بودجه است  که با جدیت از طرف وزارت رفاه پیگیری می‌شود.

به گفته وزیر اقتصاد و دارایی، در بعد فنی نواقصی در این طرح وجود داشت به طوری که اطلاعات و داده‌های خریدباید تطبیق داده می‌شد و هنچنین ایرادات سیاستی که تمامی آنها مرتفع شده است.

وی افزود: در شهریور ماه وزارت رفاه پیشنهاد نهایی را که در کل کشور از سوئیچ کالابرگ الکترونیک استفاده کنیم به هیات دولت می‌آورد و با تصویب نهایی تا پایان امسال در کشور شاهد اجرای آن خواهیم بود

حذف یارانه نقدی بایکوت شد | طرح جدید دولت با افزایش یارانه نقدی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟