ارتباطات برتر: تعداد دستگاه های خوددریافت- خودپرداز (CRS) بانک ملت در نقاط مختلف کشور به ۴۶ دستگاه رسید تا مشتریان خدمات غیرحضوری بیشتر و متنوع تری را دریافت کنند.
به گزارش پایگاه خبری ارتباطات برتر: در راستای توسعه خدمات الکترونیک، جلب رضایت مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعب و با توجه به همهگیری ویروس کرونا، تعداد دستگاه های خوددریافت- خودپرداز (CRS) بانک ملت به ۴۶ دستگاه در نقاط منتخب در سطح کشور افزایش یافت.
براین اساس با افزایش تعداد این دستگاه ها، مشتریان می توانند با مراجعه کمتر به شعب بانک، امور بانکی خود را انجام دهند.
بانک ملت از هموطنان خواسته است برای پیشگیری از شیوع کرونا، با توجه به زیرساخت ها و کانال های متنوع خدمات الکترونیک و غیرحضوری، تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب خودداری کنند.
شایان گفتن است دستگاه های خوددریافت-خودپرداز بانک ملت علاوه بر خدمات دستگاه های خودپرداز، قابلیت واریز وجه نقد را برای مشتریان فراهم کرده است.
منبع:شمانیوز
0 دیدگاه