ارتباطات برتر: تمامی شعب ومدیریت های بیمه پارسیان جهت رسیدگی سریع به پرونده های بیمهگذاران آسیب دیده از سیل آمادگی کامل دارند.
به گزارش پایگاه خبری ارتباطات برتر:
تمامی شعب این شرکت در استانهای آسیب دیده از سیل از همان ساعات اولیه آمادگی کامل خود را جهت رسیدگی به پروندههای خسارات بیمه گذاران خود اعلام و در حال رسیدگی سریع به پروندههای اعلامی و برآورد خسارت میباشند.
در همین راستا نیز ستادی در روزهای اخیر در دفتر مرکزی این شرکت تشکیل و ضمن تماس مستمر با روسای شعب مربوطه در استانهای آسیب دیده از سیل، گزارشهای ایشان را دریافت و راهنماییهای لازم را جهت رسیدگی هرچه سریعتر به بیمهگذاران خسارت دیده در این استانها انجام میدهند. همچنین کارشناسان برآورد خسارت این شرکت نیز از همان ساعات اولیه به محلههای آسیب دیده اعزام و در حال کارشناسی و برآورد خسارت میباشند تا هر چه سریعتر رسیدگی به امور مربوط به بیمه گذاران خسارت دیده از سیل اخیر انجام که موجب التیام برخی از آلام هموطنان عزیز باشد.
منبع:شمانیوز
تمامی شعب این شرکت در استانهای آسیب دیده از سیل از همان ساعات اولیه آمادگی کامل خود را جهت رسیدگی به پروندههای خسارات بیمه گذاران خود اعلام و در حال رسیدگی سریع به پروندههای اعلامی و برآورد خسارت میباشند.
در همین راستا نیز ستادی در روزهای اخیر در دفتر مرکزی این شرکت تشکیل و ضمن تماس مستمر با روسای شعب مربوطه در استانهای آسیب دیده از سیل، گزارشهای ایشان را دریافت و راهنماییهای لازم را جهت رسیدگی هرچه سریعتر به بیمهگذاران خسارت دیده در این استانها انجام میدهند. همچنین کارشناسان برآورد خسارت این شرکت نیز از همان ساعات اولیه به محلههای آسیب دیده اعزام و در حال کارشناسی و برآورد خسارت میباشند تا هر چه سریعتر رسیدگی به امور مربوط به بیمه گذاران خسارت دیده از سیل اخیر انجام که موجب التیام برخی از آلام هموطنان عزیز باشد.
منبع:شمانیوز
0 دیدگاه