ارتباطات برتر: آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای دیجی استایل بوده است و دیجی استایل در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.
به گزارش پایگاه خبری ارتباطات برتر:
*شرایط بازگرداندن کالای خریداری شده از فروشگاه دیجی کالا
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
*اگر کالای خریداری شده از فروشگاه دیجی کالا ، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.
- در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
*اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
*استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی استایل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
*اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارش دیجی استایل (شماره تلفن ۰۲۱-۹۵۱۱۹۹۰۰ - داخلی شماره ۱) اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
*اگر سایز کالای خریداری شده از فروشگاه دیجی کالا مناسب نباشد
- درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
*ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
- اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت دیجی استایل، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب-سایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و دیجی استایل مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین دیجی استایل مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
- درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه دیجی استایل در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، دیجی استایل صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند.
- دیجی استایل نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل: حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
*کدام کالاها قابل تعویض نیستند؟
- زیورآلات و اکسسوریها مانند گوشواره و اکسسوریهای مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض سلیقهای ندارند.
- لوازم آرایشی، کرمها و لوسیونها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و تعویض سلیقهای ندارند.
- لباسهای نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نمیباشند.
- لباسهای زیر مانند شورتهای مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نیستند.
*وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد؟
- عطر و ادکلنها در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل تعویض هستند.
- انواع کفشها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده، خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.
- انواع کیفها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپهای پلاستیکی دسته و بند و حجم دهندههای درون آن باشد، قابل تعویض هستند.
- پوشیدنیهای پارچهای که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خطهای تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن، پذیرفته خواهند شد.
- محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در شرایطی پذیرفته میشوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.
*کالا خریداری شده از فروشگاه دیجی کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجی استایل جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با دیجی استایل تماس بگیرید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان تهران - شهر تهران - صندوق پستی: ۳۴۶۹ - ۱۵۸۷۵
*هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی استایل برسد، هزینههای ارسال به عهده دیجی استایل است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت دیجی استایل ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی استایل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی کالا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان دیجی استایل تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ دیجی استایل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، دیجی استایل تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و دیجی استایل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط دیجی استایل، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیجی استایل است.
*درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش دیجی کالا اطلاع دهید؟
منبع:شمانیوز
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای دیجی استایل بوده است و دیجی استایل در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، دیجی استایل ۷ روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.
*شرایط بازگرداندن کالای خریداری شده از فروشگاه دیجی کالا
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
*اگر کالای خریداری شده از فروشگاه دیجی کالا ، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.
- در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.
*اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
*استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی استایل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
*اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارش دیجی استایل (شماره تلفن ۰۲۱-۹۵۱۱۹۹۰۰ - داخلی شماره ۱) اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
*اگر سایز کالای خریداری شده از فروشگاه دیجی کالا مناسب نباشد
- درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
*ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
- اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت دیجی استایل، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب-سایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و دیجی استایل مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین دیجی استایل مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
- درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه دیجی استایل در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
- در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، دیجی استایل صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند.
- دیجی استایل نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل: حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
*کدام کالاها قابل تعویض نیستند؟
- زیورآلات و اکسسوریها مانند گوشواره و اکسسوریهای مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض سلیقهای ندارند.
- لوازم آرایشی، کرمها و لوسیونها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و تعویض سلیقهای ندارند.
- لباسهای نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نمیباشند.
- لباسهای زیر مانند شورتهای مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نیستند.
*وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد؟
- عطر و ادکلنها در صورتی که در وضعیت پلمپ باشند قابل تعویض هستند.
- انواع کفشها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیزبوده، خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.
- انواع کیفها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپهای پلاستیکی دسته و بند و حجم دهندههای درون آن باشد، قابل تعویض هستند.
- پوشیدنیهای پارچهای که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در صورت تایید کارشناس و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، از بین رفتن خطهای تا محصول و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن، پذیرفته خواهند شد.
- محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در شرایطی پذیرفته میشوند که کارشناسان ما عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.
*کالا خریداری شده از فروشگاه دیجی کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجی استایل جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با دیجی استایل تماس بگیرید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان تهران - شهر تهران - صندوق پستی: ۳۴۶۹ - ۱۵۸۷۵
*هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی استایل برسد، هزینههای ارسال به عهده دیجی استایل است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت دیجی استایل ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی استایل، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی کالا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان دیجی استایل تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ دیجی استایل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، دیجی استایل تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و دیجی استایل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط دیجی استایل، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیجی استایل است.
*درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش دیجی کالا اطلاع دهید؟
با شماره تلفن ۹۵۱۱۹۹۰۰ - (۰۲۱) خدمات پس از فروش (داخلی ۲) تماس بگیرید؛ و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.
منبع:شمانیوز
0 دیدگاه