مروری بر ارقام ارائه شده برای خرید اشتراک در این سه پلتفرم حکایت از آن دارد که قیمت اشتراک خودکار یکماهه نماوا از همه ارزانتر میافتد.
اگر تخفیف های وارده به خرید اشتراک را کنار بگذاریم فیلیمو برای یک ماه تمدید اشتراک خودکار 198 هزار تومان، فیلمنت 190 هزار تومان و نماوا 96 هزار تومان دریافت میکند.
البته اشتراک خودکار یکماهه فیلمنت با تخفیف 133 هزار تومان و اشتراک خودکار یکماهه فیلیمو با تخفیف 155هزار تومان است اما حتی با احتساب تخفیف همچنان اشتراک خودکار یکماهه نماواست که از همه ارزانتر است.
نماوا اشتراک ماهانه خودکار را زیر صد هزار تومان نگه داشته و حالا اگر درنظر بگیرید که قیمت جدید بلیت سینما به صد هزار تومان-و با احتساب عوارض خرید آنلاین به 110هزار تومان- رسیده همچنان این پلتفرم است که هوای جیب مخاطب را دارد.
همین حالا بلیت تئاترهایی که بعضا در سالن های غیراستاندارد اجرا میشوند به 300 و 400 هزار تومان رسیده و بلیت یک کنسرت از خوانندگان فالشخوان به بالای یک میلیون رسیده اما نماوا اشتراک ماهانه خود را زیر صد هزار تومان قرار داده تا مخاطبان از طبقات اقتصادی مختلف، بتوانند با خیال راحت از محصولات آنها استفاده کنند.
درنظر بگیرید که الان یک بلیت سینما فقط برای یک فیلم حدود 110 هزار تومان آب میخورد ولی در نماوا میتوان با کمتر از صد هزار تومان اشتراک خرید و آن هم برای یک ماه و در کنار استفاده از آرشیو مملو از صدها فیلم و سریال،تازه ترین محصولات ایرانی و خارجی را مشاهده کرد.
نماوا به جز سریال های معمایی "ازازیل" و فانتزی "دیو و ماه پیشونی2" و برنامه هایی مفرح مثل "نیمه شب" و "رینگو"، اخیرا سریال دوملیتی "بلیت یکطرفه" را داشته که به خاطر حضور بازیگران ایران و ترک سروصدا کرده و به دنبال آن نیز سریال اقتباسی "سووشون" براساس رمان سترگ سیمین دانشور و یک برنامه مافیایی پرچهره به نام "الکلاسیکو به روایت تسلا" و فصل تازه "کنسرتینو" را ارائه میکند.
اینکه همچنان و با وجود رونق شبکه خانگی پلتفرم هایی مثل نماوا داریم که هوای جیب مخاطب را دارند و با حداقل هزینه، شرایط بهره وری مخاطب از محصولات فرهنگی را موجب میشوند هم جای امیدواری دارد و هم اینکه میتواند الگویی باشد برای همه تولیدکنندگان فرهنگی که در کنار حفظ استانداردهای تولید، کنار مخاطب بایستند.
0 دیدگاه