کد خبر : 554129
یک سال در۶ ماه؛
تجارت‌نو در تحقق بودجه زمان را جا گذاشت
ارتباطات برتر: درحالی که به پایان سال جاری ۶ ماه زمان باقی است، کل بودجه پیش بینی شده ۹۸ شرکت بیمه تجارت‌نو در نیمه اول سال محقق شد. دستاورد بزرگی که نشان از رشد ۳۰۰ درصدی فروش نسبت به مدت مشابه (سال ۹۷) دارد.
به گزارش پایگاه خبری ارتباطات برتر: سناریوی تحقق آمار بودجه ۲۴ فروردین ۹۸ درهمایش معاونان، مدیران ستادی وشعب کلید خورد. مدیرعامل تجارت‌نو درجمع پرسنل این مجموعه برنامه‌های تدوین شده روزهای پیش رو را رشد توسعه کمی و کیفی در کلیه رشته‌های بیمه‌ای با هدف افزایش درآمداعلام کرده و تاکید داشت: نگاه این است که ساعت هایمان را برای رسیدن به اهداف موردنظر با هم هماهنگ کنیم تا به همراه تحقق برنامه‌های توسعه‌ای ابلاغی به شعب و نمایندگی‌ها، مهمترین آن‌که رسیدن به فروش یک هزارمیلیارد تومانی در انواع رشته‌های بیمه‌ای برای سال جدید است، حاصل شود.
 

 

شکار فرصت‌ها

۱۷ مرداد، گردهمایی نخستین همایش سراسری شبکه فروش نیز این فرصت را ایجاد کرد تا درحضور ۷۰۰ نفر از نمایندگان، کارگزاران و مدیران شعب هدف‌گذاری‌ها باردیگر مرور شود. نیما نوراللهی درجمع خانواده تجارت‌نو، افزایش سهم بازار را با شکار فرصت‌ها که لازمه آن شناخت درحوزه های فردی، شخصیتی و سازمانی است، عملی دانست.

 

پرتفو بر محور صعود

گذر مسیر ترقی شرکت ۲۷ مرداد به مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ستاد مرکزی افتاد. نوراللهی در این روز با اعلام اینکه درنتیجه تلاش مضاعف مدیران و پرسنل پرتفوی شرکت سیر صعودی قابل توجهی را طی کرده و می‌کند، افزود: امروز برای همه ما مبدا جدیدی خواهد بود تا با تلاش مضاعف و انرژی بیشتر پرتفوی شرکت از ۲۰۰ به یک هزارمیلیار تومان افزایش یابد.


منبع:شمانیوز


 

‍‍‍
چاپ خبر چاپ خبر
ارسال به دیگران ارسال به دیگران
نظرات
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
نظر :
آخرین اخبار